Ja virsrakstā
tiek solīta pievēršanās melošanas psiholoģijai un ontoloģijai, tad tas nozīmē,
ka tiks apskatīti melošanas garīgie motīvi (psiholoģija) un melošanas prakses
apstākļi, struktūra un organizācija (ontoloģija). Mūsdienās tāds apskats ir
īpaši nepieciešams. Melošana acīmredzot ir eksistējusi vienmēr Homo
dzīvē. Kāds kaut ko meloja vēsturiski visos laikmetos. Melo arī mūsu laikmetā.
Taču mūsu laikmetā ir viena ļoti būtiska atšķirība melošanas izraisīšanā. Ja
agrāk melošanu izraisīja relatīvi vietējie apstākļi, tad mūsu laikmetā melošanu
izraisa ne tikai relatīvi vietējie apstākļi, bet arī relatīvi globālie
apstākļi. Ja agrāk melošanu stimulēja kaut kādi apstākļi attiecīgās tautas, valsts
sabiedrības dzīvē, tad visjaunākajos laikos melošanu stimulē apstākļi visas eiropeīdu
rases un Rietumu civilizācijas mērogā. Eiropeīdu dzīvē ir iestājies milzīgs
intelektuālais, morālais, garīgais pagrimums. Tas veicina melošanu, jo melošana
netiek aktīvi un konsekventi nosodīta.
Tā, piemēram,
visjaunākajā laikā Rietumu sabiedrībā populārais “viedokļu plurālisms” faktiski
lielā mērā veicina melošanu; respektīvi, veicina melošanas sinonīmisko variantu
– nepatiesību. Visjaunākajā laikā nepatiesība funkcionē kā “viedoklis” ar
tiesībām eksistēt starp citiem viedokļiem – gan patiesiem viedokļiem, gan
nepatiesiem viedokļiem. “Viedokļu plurālisms” praktiski funkcionē kā melošanas,
nepatiesības morālā un sociālā legalizācija. Eiropeīdu rasē melošana kļūst
norma un vērtība.
Nākas obligāti
ņemt vērā vēl vienu īpašu nepieciešamību pievērsties melošanas publicistiskai analītikai.
Mūsu laikmetā sakarā ar melošanas tik tikko minēto legalizāciju melošana sāk
apdraudēt eiropeīdu nākotni – nākamo paaudžu cilvēcisko kvalitāti. Melošana
nostiprinās ģenētiski un tādējādi apdraud jaunās paaudzes.
Melošana diemžēl
nav vienīgais nākotnes bieds. Eiropeīdu rasē ir arī recidīvisma nākotnes bieds,
kas noteikti ir stingri vienots ar melošanas nākotnes biedu. Rietumu
civilizācijas norieta pazīme ir noziegumu brīvība.
Visuzskatāmākajā veidā noziegumu brīvība ir sastopama bijušajās
sociālisma zemēs. Tādās zemēs kā Krievijas Federācija un Latvijas Republika
(LR) pēc PSRS sagraušanas nekavējoties radās kriminālais kapitālisms (mūsdienu
kapitālisma unikāla modifikācija) ar juridiski leģitīmu noziegumu brīvību
galvenokārt masveidīgas organizētās noziedzības formā.
Organizētā noziedzība ir sastopama
daudzās Rietumu valstīs. Rietumu civilizācijai tā ir kopīga nelaime. Taču
kriminālā kapitālisma valstīs un tajā skaitā LR organizētā noziedzība ir
vismasveidīgākā. Bez pārspīlējuma var teikt, ka masveida organizētā noziedzība
ir LR valstiskuma pamats, un masveida organizētā noziedzība ir latviešu tautas
nacionālā katastrofa, kas, saprotams, reizē ir antropoloģiskā katastrofa,
nostiprinot recidīvistu apziņu tautas plašā slānī. Tā rezultātā latviešu
turpmākajās paaudzēs būs biezs recidīvistu slānis. Šī slāņa subjektu apziņa būs
tipiska recidīvistu apziņa. Un tas ir ļoti nopietni! Tas ir ārkārtēji (ultra)
nopietni! Tas varbūt ir visšausmīgākais, kas ar latviešiem ir noticis LKP/VDK
nomenklatūras ekselenču izveidotajā kriminālajā kapitālismā. Milzīgs ļaunums ir
“pirmās” LR simulakra nodibināšana, reti nelietīgi apmānot latviešu tautu.
Milzīgs ļaunums ir “prihvatizācija” un atsacīšanās no valsts suverenitātes
2003. gada 20. septembra referendumā. Taču ārkārtējs (ultra) ļaunums ir
latviešu tautas genofonda masveida saindēšana ar recidīvisma gēniem, toksiski
sakropļojot tautas apziņu uz mūžīgiem laikiem.
Apziņa ir cilvēka psihiskais stāvoklis,
apliecinot ārējās pasaules un sevis paša subjektīvos pārdzīvojumus. Apziņa
apliecina cilvēka mentālo darbību. Apziņas pazīmes ir valoda, domāšana,
priekšstati, pasaules modeļa veidošana. Apziņas struktūrā ietilpst izziņas
procesi, subjekta un objekta atšķiršanas procesi, attieksme pret sevi un
citiem, kreatīvā darbība.
Nav īpaši jāpaskaidro, kāds saturs ir
kriminālā kapitālisma noziegumu brīvībā auklēto organizētās noziedzības
subjektu apziņai. Saprotams, ka šo subjektu apziņa (īpaši kreatīvā darbība)
riņķo tikai ap noziedzību – jaunu noziegumu izdomāšanu, jaunu noziedzības shēmu
izstrādāšanu, kas nav iespējams bez nemitīgas melošanas. Kriminālā kapitālisma
organizētās noziedzības subjektu apziņa ir tipiska recidīvistu apziņa. Tā ir
attīstījusies, modernizējusies, tehnoloģiski pilnveidojusies, adaptējusies
apstākļu mainībā jau 30 gadus pēc PSRS sagraušanas. Recidīvistu skaits ir liels.
Tas, ko LR atklāti dēvē par valdošo kliķi, ir samērā apjomīgs
slānis.
Recidīvistu apziņa sabiedrībā ir
eksistējusi arī agrāk. Cilvēces vēsturē dažāda veida noziedzības klātbūtne ir
bijusi vienmēr. Kriminālā kapitālisma ūnikums nav recidīvisti ar viņu
specifisko apziņu. Kriminālā kapitālisma ūnikums ir tas, ka recidīvistu
organizētā noziedzība ir valstiskuma pamats – valsts politikas un ideoloģijas
pamats. Kriminālajā kapitālismā valda recidīvisti – organizētās noziedzības
noziedznieki. Recidīvisms ir kriminālā kapitālisma identitātes kodols.
Recidīvistu cilvēciskā nevērtība nav
noslēpums. Turklāt no senseniem laikiem ir saprasts, ka recidīvisms ir
ģenētiski mantota sērga ar defektīvām ģenētiskajām pazīmēm. Noziedzības
izplatībā būtiska loma ir bioloģiskajiem faktoriem un to determinētībai
psihofizioloģiskā segmentā. Recidīvista genotipā ir ģenētiski mantoti nelabi
gēni. Recidīvistu bērniem un mazbērniem vairāk vai mazāk ir noslieksme uz
noziedzību. Tāpēc sabiedrība dažādiem līdzekļiem vēsturiski vienmēr ir
centusies ierobežot recidīvisma pārmantojamību. Jaunajos laikos sāka praktizēt
piespiedu sterilizāciju. Tā tika paredzēta daudzu Rietumu valstu eigēnikas
programmās. Var atklāties, ka noziedznieku sterilizācija notiek joprojām.
Latviešu tauta saņem ļoti draudīgu
mantojumu – recidīvistu slāni. Turklāt tas ir slānis ne tikai ar recidīvistu
apziņu, bet arī ar sociālā darvinisma apziņu. Kriminālā kapitālisma valdošā
kliķe ir pilnā mērā pārliecināta par tiesībām uzturēt sev izdevīgu noziegumu
brīvību. Tāpat prevalē viedoklis, ka ir tiesīga pārvaldīt valsti un savā labā
izmantot tās resursus, bet “tautu” pakļaut stingrai kontrolei un tās dzīvības
uzturēšanai atvēlēt vienīgi eksistenciālo minimumu. Draudīgais mantojums ir
ģenētiski cementēts. Latvijā tādējādi tiek garantēta permanenta recidīvistu
kundzība un antropoloģiskā kontinuitāte visā turpmākajā pastāvēšanas laikā.
Šajā kundzībā un antropoloģiskajā kontinuitātē organiski mutuļo ne tikai
“noziedzības gēns”, bet arī “melošanas gēns”.
Tiekamies ar kompleksu
parādību. Vārdam “melošana” ir vairāki sinonīmi. Tātad – vairāki zināmi
aspekti, varianti, semantiskās nianses. Melošanas sinonīmi ir viltošana,
nepatiesība, falsifikācija, krāpšanās, izkropļošana. Melošanas saturs var būt
melīgi fakti, nepatiesas ziņas, maldīga informācija. Melošanas antinomi ir
patiesība, taisnība, fakts. Melošanas fenomenu pēta psiholoģijā,
psiholingvistikā. Melošanas vēsturiskā prakse ir sekmējusi daudzus aforistiskus
izteikumus.
Piemēram,
galvenais ir nemelot pašam sev; visgrūtāk ir kaut ko samelot tam, kurš gaida
melus; dažiem cilvēkiem nav dota spēja redzēt patiesību, bet ir dota spēja
sirsnīgi melot; brīvs ir tas cilvēks,
kurš var nemelot; meli pazemo cilvēku.
Meli pazemo ne
tikai cilvēku, bet meli pazemo arī tautu. Mums ir laime dzīvot valstī, kura
balstās uz ārprātīgiem meliem. Mums ir laime dzīvot valstī, kura pazemo tautu. Mums
ir laime dzīvot valstī, kuras tautas miljonam acīmredzot nav dota spēja redzēt
patiesību un gribēt redzēt patiesību. Tā tas Latvijā ir bijis jau 30 gadus.
Mūsdienu Latvijā meli un melošana ir sociāli politiskais pamats pastāvošajai
nacionāli noziedzīgajai iekārtai ar melošanā un zagšanā patentētu valdošo
kliķi, kā arī šarlatāniski apdauzītu varas inteliģenci. Melošana ir kultūrnācijas
miljona patoloģija, tāpēc pretīga dzīves realitāte visai tautai, visai
polietniskajai sabiedrībai. “Latvijas tauta” nemaz citu dzīves realitāti
nepazīst. Jaunā un vidējā paaudze noteikti nepazīst citu dzīves realitāti.
Latvijā melošanas motivācijas avots ir kriminālais kapitālisms ar noziegumu
brīvību. Tādā iekārtā bez melošanas nav iespējams eksistenciāli pastāvēt. Maize
tiek pelnīta ar melošanas palīdzību. Maizei izmaksātā alga ir falsifikācija,
krāpšanās, jo summas lielākā daļa tiek saņemta slēpti aploksnē. Ar meliem
sintezētā zagšana sākas dzemdību namā un noslēdzas kapu biznesā. Pat valsts
prezidents ir spiests melot, lai savlaicīgi tiktu pie kapa vietas prestižā
kapsētā.
Par melošanas
plunčāšanos politiskajā kultūrā vispār nav vērts runāt un rakstīt, jo šajā
segmentā ir grūti nošķirt melus no iedzimtas debilitātes. Tātad – psihiskās patoloģijas.
Piemēram, nav
iespējams precizēt, vai “par-politika” ir klaja mānīšanās jeb tā ir debila
kunga debilitātes izpausme. Toties precīzi var teikt, ka tagadnes sociālajā
mentalitātē melošana ir konstants identitātes elements ar noteiktu enerģiju
karjerai, laizīšanai, konformismam, kompradorismam, organizētajai noziedzībai,
“iešanai politikā” utt. Melošana ietilpst apziņas struktūrā un organizācijā,
nosakot esamības koordinātes. Bet pats nepatīkamākais ir tas, ka melošana kļūst
tautas nākotnes bloķēšanas instruments, kad morāli tikumiskā blokāde kļūst
autosuģestijas un autofīlijas vitālākais avots. Tādos apstākļos cilvēki paši
sevi sāk iedvesmot melošanai un paši priecājas par savu melošanas talantu. Tādi
tipi kā nācijas tēvs, Kariņš, Gobzems jau ir morāli tikumiski nobloģēti un
tāpēc var būt kultūrnācijas nākotnes simboli.
Комментариев нет:
Отправить комментарий