суббота, 20 марта 2021 г.

Apkaunojoša pieeja

 


 

   2021.gada 20.martā medijos tika ievietota ziņa, ka “RV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā skaidroja, kā attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti. “Kantar” aptaujā vairākums jeb 80% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem norādīja, ka izglītības kvalitāte skolās, mācībām notiekot tiešsaistes režīmā, kopumā ir pasliktinājusies. 6% iedzīvotāju uzskata, ka izglītības kvalitāte šajā laikā nav mainījusies, savukārt tikai 2% uzsver, ka tā pat esot uzlabojusies. Tikmēr desmitajai daļai iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.”

   Aptauja un tās rezultāti ir spilgts sabiedrības garīgā stāvokļa piemērs. Jau pati aptauja ir stulbība. Tikai stulbeņi var aptaujā uzdot jautājumu “Vai attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti?”. Tādu jautājumu var uzdot tikai tādi eksemplāri, kuriem nav nekāda priekšstata par izglītības būtību un tajā skaitā par skolas un skolotāja lomu izglītības procesā. Savukārt aptaujas rezultāts liecina par milzīga stulbuma klātbūtni šodienas sabiedrībā. Interesanti, kas tie ir par cilvēkiem, kuriem (6%) izglītības kvalitāte nav mainījusies un tā pat esot uzlabojusies (2%). Turpretī “desmitā daļa” vispār neko nevar pateikt. Domājams, tā ir sabiedrības cēlākā daļa, kura pat tikai “140 zīmju” komunikācijā jūtas diskomforti – izjūt savu smadzeņu pārslodzi.

   Mūsu “kudori” mīl nepārtraukti kritizēt Krieviju. Tad, lūk, Krievijas sabiedrībā neeksistē jautājums “Vai attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti?”. Krievijas sabiedrībā tik apkaunojoša pieeja nav sastapta. Krievijas sabiedrībā eksistē tikai viens jautājums “Kad valdība izbeigs kaitnieciski izpildīt globālisma prozelītu (“pasaules valdības”) pavēles masu izglītības debilizācijā, kas ir “lielās pārlādēšanas” dehumanizācijas projekta viens no pamatelementiem.

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий