2021.gada 20.martā
medijos tika ievietota ziņa, ka “RV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā
skaidroja, kā attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti. “Kantar”
aptaujā vairākums jeb 80% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem
norādīja, ka izglītības kvalitāte skolās, mācībām notiekot tiešsaistes režīmā,
kopumā ir pasliktinājusies. 6% iedzīvotāju uzskata, ka izglītības kvalitāte
šajā laikā nav mainījusies, savukārt tikai 2% uzsver, ka tā pat esot
uzlabojusies. Tikmēr desmitajai daļai iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā
jautājumā.”
Aptauja un tās
rezultāti ir spilgts sabiedrības garīgā stāvokļa piemērs. Jau pati aptauja ir
stulbība. Tikai stulbeņi var aptaujā uzdot jautājumu “Vai
attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti?”. Tādu jautājumu var uzdot
tikai tādi eksemplāri, kuriem nav nekāda priekšstata par izglītības būtību un
tajā skaitā par skolas un skolotāja lomu izglītības procesā. Savukārt aptaujas
rezultāts liecina par milzīga stulbuma klātbūtni šodienas sabiedrībā.
Interesanti, kas tie ir par cilvēkiem, kuriem (6%) izglītības kvalitāte nav
mainījusies un tā pat esot uzlabojusies (2%). Turpretī “desmitā daļa” vispār
neko nevar pateikt. Domājams, tā ir sabiedrības cēlākā daļa, kura pat tikai “140
zīmju” komunikācijā jūtas diskomforti – izjūt savu smadzeņu pārslodzi.
Mūsu “kudori” mīl nepārtraukti kritizēt Krieviju. Tad, lūk, Krievijas
sabiedrībā neeksistē jautājums “Vai attālinātās mācības ietekmē izglītības kvalitāti?”.
Krievijas sabiedrībā tik apkaunojoša pieeja nav sastapta. Krievijas sabiedrībā
eksistē tikai viens jautājums “Kad valdība izbeigs kaitnieciski izpildīt
globālisma prozelītu (“pasaules valdības”) pavēles masu izglītības debilizācijā,
kas ir “lielās pārlādēšanas” dehumanizācijas projekta viens no pamatelementiem.
Комментариев нет:
Отправить комментарий