§ Eksistē vēsturiski apstiprinājies fakts – speciālo
dienestu darba efektivitāte atsaucas uz valsts drošību un stabilitāti.
Respektīvi, speciālo dienestu konstruktīva darbība veicina līdzsvarotu politisko,
ideoloģisko, ekonomisko virzību. Ja tautā tiek speciāli uzkurināts naids pret
speciālajiem dienestiem, tad valsts drošība un valsts stabilitāte ir manāmi
apdraudēta. Taču kriminālajā kapitālismā ar organizētās noziedzības brīvību
speciālo dienestu funkcija nav nodrošināt valsts drošību un stabilitāti, bet
gan līdzdarboties dažāda veida noziegumos, kas ir kriminālā kapitālisma
ikdiena. Tautas attieksme pret valsts drošību un tās sargāšanas institūcijām ir
atkarīga no tautas politiskās apziņas pakāpes. Ja tauta vispār nav valstspējīga,
tad tā nevar pareizi izprast un pareizi novērtēt neviena valsts institūta lomu
un tajā skaitā tāda valsts institūta lomu kā speciālie dienesti.
§ 2020.gadā pandēmija
radīja planetāri vienotu politisko panorāmu. Tas cilvēces vēsturē notika pirmo
reizi. Pandēmijas bija arī agrāk. Taču agrāk nekad pandēmija netika apvīta ar
noteiktu politisko saturu, kad faktiski galvenais kļuva nevis veselības aizsardzības
un medicīnas problēmas, bet gan fundamentālas politiskās problēmas, kas
saistītas ar kapitālisma un arī cilvēka radikālu pārveidošanu.
§ 2020.gadā globālu rezonansi izraisīja politiskās
konvulsijas ASV sakarā ar prezidenta vēlēšanām. ASV politiskā elite nebaidījās
diskreditēt vēlēšanu formātu, izraisīt pilsoņu karu, uzkurināt histērisku naidu
pret kultūras mantojumu, tādējādi apliecinot un eksportējot kolosālu
iracionālismu, bezizmēra amoralitāti pilnīgi nesaprotamu mērķu sasniegšanai.
Nekādi nav saprotams, kādā nolūkā rīkojas Baidena komanda, graujot savas valsts
politisko sistēmu, kas līdz šim bija zināms paraugs visai cilvēcei. Amerikāņu
politiskās elites morālais pagrimums un bezprāta rīcība noteikti ir vienota ar
eiropeīdu bojāejas faktūru – rases novecošanas un izmiršanas laika mentalitāti.
Amerikāņu politiskās elites bezprāts un amoralitāte liecina par Rietumu
civilizācijas un eiropeīdu rases terminālo (beigu, gala) stadiju. Trampa un
viņa piekritēju politiskajai, intelektuālajai, morālajai, nacionāli
patriotiskajai vīrišķībai nav nekāda būtiska autoritāte terminālajā stadijā.
Terminālās stadijas bezgarīguma un bezprāta pārņemtajiem sociālajiem stratiem “trampistu”
pretošanās ir garlaicīgas rutīnas apliecinājums nacionālimperiālista Trampa
vadībā.
§ Neoliberālisms (sastopams ir tā sinonīms –
postliberālisms) ir sagādājis sociāli morālu un intelektuālu sensāciju,
neatzīstot klasiskā liberālisma centrālo konceptu – brīvību. Tas patiešām ir
sevišķs un uzmanību izpelnījies notikums. Tādu sensāciju liberālisma teorētiķi
pat sapņos, domājams, neparedzēja. Neoliberālismā brīvība vairs nav ne tikai visaugstākā
vērtība, bet vairs nav nekāda vērtība vispār. Neoliberālismam, saprotams, ir
visspēcīgākā un visrezultatīvākā ietekme vāji attīstītās etniskajās populācijās
un sociālajos stratos. Tāpēc nav nekāds brīnums, ka atsevišķām tautām vairs nav
nekāda vērtība pat tāda brīvības forma kā nacionālā suverenitāte (nacionālā
brīvība, nacionālā neatkarība). Neoliberālisma sagandētās vāji attīstītās tautas
pat ar neslēptu entuziasmu atsakās no valsts neatkarības. Tādu tautu inteliģence
lepojas ar savu postliberālistisko pasaules uzskatu un solidāro pievienošanos
brīvības nihilisma faniem.
§ Daudzās reliģijās ir katehons – spēks, kas neļauj
plosīties ļaunumam, varmācībai, anarhijai, haosam. Katehons ir ideoloģisks
fenomens. Katehons nav bruņota spēka fenomens. Katehons visu laiku ideoloģiski
funkcionē, bet nevis nāk palīgā tikai kritiskā fāzē. Rietumu mūsdienu
sabiedrībā katehons varētu ideoloģiski palīdzēt cilvēkiem atbrīvoties no
apziņas kolonizācijas un sasniegt (atgūt) pašapziņu un pašcieņu, ko ir pamatīgi
iznīdējis postmodernisms, neoliberālisms, globālisms.
§ Par Rietumu civilizācijas norietu un tā atribūtiem
neoliberālismu, globālismu, nacionālās suverenitātes necienīšanu ir daudzas
pareizas runas (diskursi). Taču visas runas ieplūst smiltīs...Ideju pasaule
necieš tukšumu; ja sabiedrības vienam politiskajam spēkam nav kādu brīdi idejas,
tad tūlīt uzrodas sabiedrības cits politiskais spēks ar savām idejām. Ja patriotiem
nav idejas, tad idejas ir globālistiem. Tiek uzskatīts, ka katrai idejai ir
pasūtītājs; tas ir spēks, kas var ideju ieviest dzīvē. Pasūtītājs ir vajadzīgs
gan patriotiskajām idejām, gan globālisma idejām. Civilizācijas norieta
apstākļos ir konstatējams patriotisko ideju pasūtītāju deficīts.
Комментариев нет:
Отправить комментарий