Bezpalīdzības
racionalizācijas idejiskās saknes tiek saskatītas protestantismā.
Protestantisma konceptuālās ekselences (Kalvins u.c.) nostiprināja ideoloģisko
ilūziju, ka no cilvēka nekas neatkarājas un cilvēks ir bezspēcīgs ietekmēt savu
likteni. Protestantu ideologi neatzina cilvēka gribas brīvību. Cilvēks nevar
ietekmēt, piemēram, sociāli ekonomisko formāciju maiņu, sabiedrības sociālās
struktūras transformāciju, revolūciju izraisīšanu un revolūciju sekas. Pret vēsturi,
likteni esot jāizturas kā predestināciju – iepriekšēju nolemtību, jo viss
notiek saskaņā ar Dieva gribu. Tādējādi arī XXI gs. modernā vakcinācija, cilvēka
identitātes digitalizācija, ultramodernā čipizācija ir jāuztver kā
predestinācija – no cilvēka gribas neatkarīgi procesi.
Protestantu
bezpalīdzības racionalizācijai kritiski iebilst humānisma filosofija. Tās
centrā ir cilvēka cilvēciskums; proti, cilvēka statusa saglabāšana. Humānisma
filosofijā visu izšķir cilvēciskuma imperatīvs: kamēr cilvēks ir cilvēks, tikmēr
viņš var brīvi izrīkoties ar savu gribu un neviens nevar viņa gribu ierobežot,
atņemt. Tādējādi vēsturi, likteni nosaka pats cilvēks. Ja cilvēks nav zaudējis
cilvēciskumu, tad viņš ar savu gribu var maksimāli brīvi rīkoties.
Mūsdienās
humānisma filosofijai nākas apspriest cilvēciskuma zaudēšanas sekas. Eiropeīdu
rases un tās civilizācijas bojāejas apstākļos ir radies jauns hominīdu tips –
postcilvēks. Viņš ir fizioloģiski identisks cilvēkam, bet bez cilvēciskuma.
Praktiski tas nozīmē, ka postcilvēkam neeksistē gribas brīvības nepieciešamība
kā viņa esamības garīgais pamats. Postcilvēkam tāpat neinteresē tāds garīgais
fenomens kā dzīves jēga. Postcilvēks tāpēc ir ne tikai hominīds bez cilvēciskuma,
bet arī agresīvs, naidīgs. Dzīves jēgas trūkuma sekas ir agresivitāte,
naidīgums ne tikai postcilvēkam, bet arī cilvēkam. Tāpēc tādi sociālās
organizācijas institūti kā valsts, politiskās partijas, dažādas humanitārās
korporācijas savā ideoloģijā milzīgu uzmanību pievērš nākotnes mērķu
formulēšanai, kas kļūst cilvēka dzīves jēgas saturs un dzīvotgribas motīvs.
Mūsdienās
humānisma filosofija vērīgi saskata un nesaudzīgi kritizē postcilvēku apzinātu
un mērķtiecīgu radīšanu. Rietumu civilizācijā ir antihumānistiski tendēts grandiozs
destruktīvs spēks. To veido ļoti bagāti un ļoti politiski ietekmīgi indivīdi ar
specifisku māniju rūpēties par visu cilvēci. Bet viņu darbība ir ne tikai
destruktīva, bet arī absurda.
No vienas puses šis
spēks ir civilizācijas progresa veicinātājs, tehnoloģiski modernizējot cilvēka
dzīves visus segmentus. Taču no otras puses šīs spēks ir izteikti destruktīvs,
graujot pats savu pozitīvo ieguldījumu. Tas ir absurdi. Grandiozais destruktīvais
spēks tehnoloģisko modernizāciju atsakās veikt paralēli ar cilvēka garīgās
struktūras modernizāciju – jaunu zināšanu masovizāciju, jaunu vērtību
propagandu, jaunu socializācijas formātu atbalstīšanu utt. Tā vietā ir skaidri
izteikta velme dzīvē realizēt antihumānistisku programmu, - cilvēks tiek
nomainīts ar poscilvēku – digitalizētu, čipizētu būtni. Labi pazīstamā gendera
revolūcija, ģimenes sagraušana, agresīvā homoseksuālisma politizācija, digitālā
pase, vakcinācijas pase sagrauj cilvēkā cilvēciskumu.
Grandiozā destruktīvā
spēka rašanās un pastāvēšana balstās uz vienu jocīgu likumsakarību:
civilizācijas progresa laikā pieaug destruktivitātes pakāpe, bet nevis mazinās
destruktivitātes pakāpe. Vēl ir zināms, ka cilvēku sociālās grupas atšķiras ar
destruktivitātes pakāpi. Vislielākā destruktivitātes pakāpe ir tai sociālajai
grupai, kas ir civilizācijas progresa ģenerators – rada jaunas idejas,
finansiāli un organizatoriski atbalsta jaunu ideju realizāciju u.tml.
Mūsdienu humānisma
filosofija gandrīz nemaz nepievēršas kosmoloģiskajam faktoram cilvēka gribas apcerēs.
Par
kosmiskās enerģijas ietekmi uz cilvēkiem ideāla patiesība nav iespējama un
acīmredzot nekad nebūs iespējama. Tas ir viens no transcendentālajiem
jautājumiem, kas nav izšķirams nedz ar loģiku, matemātiku, eksperimentāli, nedz
arī ar juteklisko pieredzi. Tas ir viens no jautājumiem Lielo Noslēpumu
kolekcijā, ar kuru nākas sadzīvot cilvēkiem. Viņiem ir liegts ideāli zināt par
savu izcelsmi, par dzīvības izcelsmi, par apziņas funkcionēšanu, par genoma
funkcionēšanu, par Zemes un citu Saules sistēmas planētu izcelsmi utt.
Kosmiskās enerģijas ietekmes tematika var būt vienīgi konspiroloģiska,
astroloģiska, bet nevis ideāli zinātniska tematika.
Neko daudz nedod
zināšanas par Saules aktivitātes atbalsošanos cilvēkos uz Zemes. Tāda
atbalsošanās eksistē, un tas ir zinātnisks fakts. Taču tas neko neizmaina
kopumā mūsu kosmoloģiskajās zināšanās. Atbilde nav uz pašiem galvenajiem
jautājumiem. Lielie Noslēpumi saglabājas.
Piemēram, par
cilvēka genomu zinām ļoti daudz, bet nezinām “visu” par savu gēnu
funkcionēšanu. Mūsu dārgajai demogrāfiskajai pārejai (1960-2050) arī noteikti
ir kosmoloģisks sākums, kad kosmiskie spēki iejaucas cilvēces demogrāfiskajās
norisēs. Taču par to pat nav sastopamas hipotēzes. Zinātnieki un pat astrologi
baidās demogrāfisko pāreju izskaidrot no kosmiskās ietekmes viedokļa. Mazliet
drosmīgāki zinātnieki-astronomi un pareģi-astrologi ir t.s. planētu parādes
skaidrojumos cilvēces psihiskā stāvokļa kontekstā.
2020.gada 4.jūlijā bija unikāla planētu
parāde. Tāda planētu parāde bija pirmo reizi Saules sistēmas planētu novērojumu
vēsturē. 2020.gada 4.jūlijā Merkūrijs, Venēra, Zeme, Marss, Jupīters, Saturs,
Urāns, Neptūns, Plutons nostājās vienā līnijā. Astronomi un astrologi brīdināja
ļaudis. Tādas kosmiskās parādības atbalss uz Zemes var būt kari, revolūcijas,
nemieri, epidēmijas, dabas katastrofas. Kosmiskās enerģijas izstarojums atstās
ietekmi uz cilvēku psihiku, pašsajūtu apmēram 3 mēnešus pirms 4.jūlija un
apmēram 3 mēnešus pēc 4.jūlija.
Kā labi zinām,
2020.gada pandēmija “COVID-19” ir unikāla parādība. Tikpat unikāla, cik
2020.gada 4.jūlija planētu parāde. Tātad viss ir unikāls. Pandēmija ir pamatā
unikāla parādība no cilvēces psihiskā stāvokļa viedokļa. Cilvēce pirmo reizi
tiek pamatīgi apmuļķota. Tas ir iespējams tikai tāpēc, ka ar cilvēces psihiku
kaut kas nav normāli. Cilvēces psihiku ir traumējis kaut kāds unikāli grandiozs
transcendentāls spēks. Apziņas zombēšanas tehnoloģijas var panākt ļoti daudz.
Taču nav ticams, ka var tik viegli un ātri apmuļķot visu cilvēci. Noteikti
eksistē vēl kaut kāds faktors.
Комментариев нет:
Отправить комментарий