Latviešu tauta ir
ļoti interesanta tauta. Tā tas ir vismaz pēcpadomju laikā, kad atklājās tautas
patiesā seja. Izrādās, piemēram, ka tautai nekāda vērtība nav valstiskajai
suverenitātei, godīgam darbam bez zagšanas, korupcijas, organizētās
noziedzības, kolaboracionisma, kompradoru nodevības. Atklājās arī tas, ka nacionālā
misija var būt sātaniskām radībām. Sātaniskas radības var spēlēt tautas
nacionālā varoņa un tautas glābēja lomu. Simboliskā “Lāčplēša” misiju nekaunās
uzņemties sātanisti, un viņu sātaniskās ambīcijas tiek akceptētas.
Nākas atkārtot,
ka tautas pagrimuma un izmiršanas laikā dzīves procesu virspusē parasti uzpeld
dažāda veida sātaniskās radības. Tā ir reāla un sen izprasta vēsturiskā
likumsakarība. Ja tautu ir pārņēmusi destruktīva eksistenciālā esamība, tad no
saviem sātanisma kaktiem dienas gaismā nebaidās izlīst dažādas sātaniskās
radības. Sātaniskās radības visbiežāk uzpeld no sabiedrības deklasētajiem
slāņiem – no morāli pagrimušās un intelektuāli aprobežotās, neizglītotās un
neinteliģentās, nekaunīgās un nelietīgās sabiedrības daļas.
2020.gadā dienas
gaismā aktīvi locās tādas sātaniskās radības kā pederastu nācijas tēvs,
Gobzems, “pasaules mainītājs”, blēdis un zaglis Pļaviņš, influenceris Lapsa
Lato Vito Hodo Endo Leo Gauno, “politiķi” Kariņš, Viņķele, Bordāns, Pūce,
Urbanovičs u.c. Katrs no viņiem tēlo “Lāčplēsi” un enerģiski nodarbojas ar
pašreklāmu.
Pašreklāma mēdz
būt dažāda – relatīvi saprātīga, objektīvi pamatota, glamūrīga, mietpilsoniski
orientēta, nekaunīgi demagoģiska, populistiski triviāla, intelektuāli
pretencioza utt. Pašreklāma var būt arī odiozi debila, kad pašreklāmas
pretīgumu izraisa sātaniska šizofrēniskā apziņa. Tas attiecas uz sātanisma
pārņemtās radības Grantiņa pašreklāmu viņa saitā.
2020.gada
31.oktobrī tajā tika ievietots kārtējais pašreklāmas teksts. Kā zināms,
Grantiņš pretīgā mentora tonī visus pamāca un komentē, visus nolād, apsaukā par cionistiem, viltus ebrejiem, hazāriem un piespriež
nāvessodu visiem bez izņēmuma ne tikai no pēcpadomju Latvijas valdošās kliķes,
bet arī no pasaules zinātnieku, intelektuāļu, sabiedrisko, reliģisko darbinieku
aprindām, kas šo rindu autoram nekādi nav pieņemams. Grantiņš lieliski saprot,
ka “otrā” Latvijas Republika ir valstiskā falsifikācija – tipiska kriminālā
kapitālisma kloāka. Grantiņš lieliski saprot, ka arī pats ir aktīvi piedalījies
šajā valstiskajā falsifikācijā. To atceroties un saprotot, normāls cilvēks
stāvētu klusu. Bet uz Grantiņu tas neattiecas, un viņš gadiem ilgi nekaunās no
savas debili odiozās pašreklāmas, kuru dzemdējusi sātaniski šizofrēniska
apziņa. No vienas puses viņš sevi vienādo ar latviešu tautu un nolād “4.maija komunistu-cionistu
(!?) asinsdarbus pret L.Grantiņu, tātad, pret latviešu tautu” (!?). No otras
puses viņš saka, ka “4. maija komunistu-cionistu” režīms bez viņa nebūtu
izveidots: “..nebūtu noticis, ja nebūtu bijis tāds L.Grantiņš”. Taču tajā pašā
laikā viņš lepojas, ka ir “Vācijas pilsonis”. Grantiņš nolād režīmu, taču
lepojas, ka, pateicoties šim režīmam, ir “Triju zvaigžņu ordeņa kavalieris”.
Grantiņš sevi sludina kā “aktīvu Atmodas aizsācēju”, taču klusē, ka patiesībā
ir “aizsācis” LKP/VDK nomenklatūras morālo kastrātu režīma saglabāšanos pēc
PSRS sagraušanas.
Odiozi amizanta
ir Grantiņa “cilvēktiesību aizstāvības grupas Helsinki-86 dibinātāja”
pašreklāma, protams, klusējot par nodevīgo aicinājumu neiet pie Brīvības
pieminekļa. Liepājas septiņās klasēs izglītotā strādnieku puiša Grantiņa
“kompetenci” cilvēktiesībās esmu atspoguļojis pamfletā “Stenētājs”: “Vēdera
traucējumus izraisot psihiskie traucējumi. Puncī notiekot pamatīgas pārmaiņas
briesmīga uztraukuma un fantastisku baiļu rezultātā. Grantiņš tam ticēja. Viņš
par to bija reāli pārliecinājies. Viņa puncī graujošas pārmaiņas sākās bez
priekšspēles – vēdera burkšķēšanas. Ar ūdeņainu vēdera izeju Grantiņš savā mūžā
pirmo reizi tikās, dzirdot vārdu „cilvēktiesības”. Tas notika 1986.gada vasaras
sākumā. Toreiz kantora vīrs sāka stāstīt par uzdevumu tēlot cilvēktiesību
aizstāvi. Grantiņš vēl ar dažiem liepājniekiem būšot neliela grupa vārdā
„Helsinki-86”. Vārds „Helsinki” Grantiņā neizraisīja reakciju. Viņš bija
dzirdējis par tādu pilsētu aiz polārā loka. Toties pirmo reizi dzirdētais vārds
„cilvēktiesības” momentā izraisīja šausmīgu reakciju. Kantora vīrs apklusa
pusvārdā. Viņš saprata, ka ir noticis kaut kas ārkārtējs. Grantiņš viņa priekšā
sēdēja bāls ar idiotiski sašķobītu seju. No viņa nāca riebīga mēslu smaka, un
mēsli sāka plūst pa grīdu pie viņa kājām.Tā tas atkārtojās vismaz divas reizes.
Kantora vīrs sāka nervozēt. Katru reizi, kad ar Grantiņu apsprieda viņam
darāmo, pēc vārda „cilvēktiesības” atkal sekoja ūdeņaina caureja. Kantora vīrs
pieņēma attiecīgus mērus. Viņš sāka apmācīt Grantiņu tikai pēc tam, kad
Grantiņš izpildīja pavēli nolaist bikses un sēsties uz tualetes poda. Tas bija
unikāls gadījums VDK vēsturē: avota instruktāža notika tualetē, avotam sēžot ar
kailu dibenu uz poda un nemitīgi kakājot.”
Комментариев нет:
Отправить комментарий