Koronavīrusa “SARS-CoV-2”
izraisītā slimība “Covid-19”, kas 2020.gada sākumā vispirms tika
izsludināta kā epidēmija un visai drīz tika izsludināta kā pandēmija, ir
pelnījusi speciālu personīgo stratēģisko analītiku. Tajā dominēs paradoksāla
tematika. Nebūt nav jābūt “epidēmiskajam” paranoiķim vai skeptiķim, lai fiksētu
un pievērstu emocionāli vai intelektuāli sakaitētu uzmanību dažādām dīvainībām.
Koronavīruss ir saistīts ar paradoksiem – kaut ko tādu, kas ir pretrunā ar ko
vispārpieņemtu, zināmu un kas neatbilst veselajam saprātam, ir neloģisks,
negaidīts, dīvains.
Turklāt paradoksiem
piemīt liela vara. Paradoksi savā varā ir pakļāvuši gandrīz visu cilvēci un
gandrīz visas valstis. Tā ir unikāla situācija. Cilvēce un valstis nekad agrāk
nebija nonākušas paradoksu varā. Pie tam nonākuši paradoksu varā brīvprātīgi un
bez minimālas pretestības. Netiek kritizēta koronavīrusa izraisīto dažādo
notikumu neatbilstība veselajam saprātam. Gandrīz neviens nežēlojas par
neloģiskumu, dīvainību. Žēlojas vienīgi tādi cilvēki, kuri nespēj ietekmēt masu
apziņu, bet spēj ietekmēt vienīgi tādu pašu konģeniālu indivīdu apziņu. Tāpēc
masu apziņā paradoksi jūtas ērti un netraucēti.
Vispirms nākas minēt
paradoksu par koronavīrusa zinātniski mērķtiecīgo radīšanu un ierašanos pie
cilvēkiem. Koronavīrusa postošā darbība planetārā mērogā tika gaidīta –
iepriekš analizēta un modelēta, kā arī pie reizes detalizēti prognozējot sekas
un to izmantošanas iespējas. Šo paradoksālo gaidīšanas procesu, kas ilga
daudzus gadus un kurā bija iesaistīti ASV, Ķīnas, Eiropas valstu speciālisti,
augsta ranga politiķi un “pasaules valdības” tīkotāji, rūpīgi izanalizēja un
atspoguļoja savās publikācijās Sergejs Kurginjans. Viņš sagatavoja video un
rakstu sēriju ar nosaukumu “Kоронавирус — его цель, авторы и хозяева”
(internetā līdz 2020.gada 11.VII bija publicētas 9 sērijas).
Paradoksālais gaidīšanas
process nesastapās ne ar kādiem morāli psiholoģiskajiem pārdzīvojumiem, un tajā
iesaistītie indivīdi veica savu darbu radoši, profesionāli atbildīgi un bez
sirdsapziņas pārmetumiem. Tiesa, speciālajā literatūrā parādījās vairāki
brīdinoši raksti par virusologu eksperimentu bīstamību. Tika brīdināts ASV prezidents.
Taču vienalga koronavīrusa epidēmiskās un pandēmiskās perspektīvas turpināja
vilināt politiķus, militāristus, futurologus, “pasaules valdības” tīkotājus. Pirms
reālās masveida saslimšanas koronavīrusa pandēmijas modelēšana notika Ņujorkā 2019.gada 18.oktobrī
stratēģiskajā spēlē “Event 201”. Internetā par to ir konkrēta
informācija.
Intelektuāli aktīvu un ideoloģiski
patstāvīgu personību kontingentā valda dziļas šaubas par epidēmijas,
pandēmijas, koronavīrusa reālo esamību. Tas ir paradoksāli. Sabiedrības gudra,
domājoša, analizējoša, elitāra grupa pret visu izturas kā pret nereālu
specoperāciju – jauna tipa hibrīdkaru, jauna tipa masu manipulāciju, jauna tipa
bioloģisko karu u.tml.
Neuzticība ir viens no lielākajiem
paradoksiem. Speciālisti neuzticas viens otram. Tiek apšaubīti pandēmijas laikā
veikto operatīvo zinātnisko pētījumu rezultāti. Neuzticība valda jautājumā par koronavīrusa
izcelsmi un iespēju vispār kaut ko objektīvi noskaidrot. Nekad netiks uzzināta
objektīvā īstenība, jo nav “nulles pacients” – pirmais inficētais cilvēks. Nav
nosakāms, kā vīruss iekļuva cilvēkos. Nav zināms, vai vīruss ir arī dzīvniekos
jeb tagad ir tikai cilvēkos.
Viskategoriskākā neuzticība ir
statistikai. Politiskie spēki manipulē ar statistiku. Tāds ir kopējais
visizplatītākais uzskats. Turklāt šajā ziņā arī ir zināms paradokss. Politiskie
spēki esot apjukuši. Valda neziņa, uz kuru pusi manipulēt ar statistiku: vai
palielināt saslimušo un mirušo skaitu jeb samazināt saslimušo un mirušo skaitu.
Rodas sajūta, ka tiek reizē manipulēts uz abām pusēm. Medijos arvien biežāk var
uzzināt, ka varas iestādes vispār nezina ne saslimušo skaitu, ne mirušo skaitu.
Skaitļi tiek izdomāti. Mirušajos ieskaita jebkuru mirušo. Arī šajā ziņā ir paradokss – par katru it kā “Covid-19” slimnieku
ārsti saņem speciāli piešķirtu naudas summu. Saprotams, ka tas nekavējoties
atsaucas uz statistiku.
Paradokss tiek saskatīts, vērtējot
koronavīrusa izraisītās pandēmijas sociāli politisko funkciju. Tā ir
izveidojies, ka no koronavīrusa izraisītās pandēmijas nekāds labums nav
nevienai no planētas abām galvenajām “partijām” – 1) gobālisma adeptiem un 2)
konservatīvisma adeptiem. Karantīna un citi brīvību ierobežojošie pasākumi ir “tautu”
noveduši līdz totālai apātijai un pilnīgam intereses trūkumam par savu turpmāko
likteni. “Tautas” atbalstu nevar iegūt un savās interesēs izmantot neviena no
tik tikko minētajām “partijām”. Sabiedrības apziņas racionalizācija nevar kļūt politisks projekts, jo ar politiskajām metodēm
nav iespējams “tautu” atmodināt.
Комментариев нет:
Отправить комментарий