Hermanis Alvis un viņam līdzīgas brīvvalsts ekselences
noteikti nevēlas atlaist Saeimu. To nevēlas kadri, kuri komfortabli jūtas priekšnieka
un puspriekšnieka krēslā bez izglītības, bez profesionālās pieredzes, bez
talanta un pat bez Homo sapiens adekvātas psihiskās veselības. Latviešu
inteliģences dominējošais vairākums nevēlas atlaist Saeimu, kura tika ievēlēta
2018.gada 6.oktobrī un kuras personāža cilvēciskā un politiski profesionālā
kvalitāte iezvanīja debilitātes laikmetu latviešu tautas dzīvē. Saeimu nevēlas
atlaist inteliģences daļa, kuras esamības komforts nav apgrūtināts, mazināts,
atņemts. Tas attiecas gan uz materiālo komfortu, gan uz morālo komfortu. Viena inteliģences
daļa var sekmīgi līdzdarboties organizētās noziedzības projektos, godīgi
sadalīt valsts pasūtījumu naudiņu, saņemt nodokļu atvieglojumus, vakcinēties
bez rindas u.tml. Savukārt otra inteliģences daļa var morāli komfortabli ieņemt
amatus bez jebkādas kompetences, pieredzes un talanta. Turklāt tāda neatbilstība
sākas ar valsts prezidenta, premjera, ministru, rektoru, dekānu, profesoru un
pat Zinātņu akadēmijas vadības krēsliem. Nav manāma kāda sfēra, kuras vadošajos
krēslos sēdētu piemēroti speciālisti un attiecīgi talantīgas personības.
Piemēram, veselības ministrs pašlaik ir cilvēks ar pilnīgi nepiemērotu CV
tādam godam.
Nav ticams, ka Saeimu vēlas atlaist Alvis
Hermanis un viņa fani. Kungs pirms dažām dienām pastrādāja unikālu everģēlību. Tā
nekādā ziņā nav savienojama ar Saeimas atlaišanu un vispār vēlēšanos dzīvot
cilvēciski normālos valstiskajos apstākļos. Kungs izplatījis savu morālo
doktrīnu - “Septiņus ētiskos uzvedības noteikumus Jaunā
Rīgas teātra darbiniekiem un skatītājiem”. Tas ir amoralitātes un deģenerācijas
ziņā unikāls pietaisījums. Noteikti ir vērts citēt visus septiņus noteikumus: “1.
Mūsu teātrī ir atļauta runas brīvība bez jebkādiem ierobežojumiem. 2. Mūsu
teātris un politkorektums nav savienojami. Jo teātra uzmanības objekts ir
cilvēka pētniecība visās viņa izpausmēs. Ja mēs pieļausim parādīties tikai
glītajai un kārtīgajai cilvēka dabas pusei, mēs nekad neuzzināsim itin neko par
cilvēka noslēpumiem un bezdibeņiem, – kas ir tieši tas, kas mūs šai darbā un
dzīvē interesē. Jo pārējais – ir vienkārši garlaicīgi un nav arī patiesība. Ja
teātrī ienāk politkorektums, tad teātris ir jāslēdz ciet un mums visiem ir
jāiet mājās. 3. Mūsu teātrī ir atļauts jokot par visu un bez jebkādiem
ierobežojumiem. Ir atļauts stāstīt aizskarošas anekdotes bez jebkādiem
ierobežojumiem. Ja cilvēks strādā teātrī vai nāk uz teātri kā skatītājs – viņam
ir jāmācas pašam tikt galā ar situāciju, kurā kāds viņu ir vārdiski aizskāris
vai aizvainojis viņa jūtas. Jo tā ir tikai viņa paša uztveres problēma un ne
savādāk. Tas pieder pie dzīves un tas ir normāli – dzīvot starp citiem
cilvēkiem, kuri neesi tu. Ja cilvēks ar šo netiek galā un ir pārāk vārīgs –
ļoti rekomendējam izvairīties no teātra apmeklējuma. 4. Mūsu teātrī ir atļauts
flirtēt un uzsākt romānus gan starp aktieriem, gan starp skatītājiem, gan visas
citās kombinācijās. 5. Mūsu teātrī ir atļauts strādāt cilvēkiem ar
visdažādākajiem politiskajiem uzskatiem. Jo dažādāki – jo labāk un
interesantāk. 6. Mūsu teātrī ir atļauts ne tikai neslēpt un nekaunēties, bet
arī nebaidīties runāt un atklāti strīdēties par saviem politiskajiem uzskatiem.7.
Mūsu teātrī katram ir atļauts ticēt, ka viņa uzskati ir paši pareizākie.”
Nevajadzētu
šaubīties! Tas ir domāts nopietni! Kungs pilnā mērā ir spējīgs to deklarēt!* Analoģiski
tam, ka "ķeriet zagli", visskaļāk kliedz zaglis, morālais kroplis
runā par morāli, pats būdams skatuvisko perversiju (seksuālo mizanscēnu) ģēnijs
pēcpadomju visatļautības gados, apkalpojot tādus pašus morālos kropļus
pseidointelektuālajā un mietpilsoniski primitīvajā vidē. Hermaņa
noteikumi ir neredzēta muldēšana, vēloties izpatikt pussmadzenēm. Kaut kas tāds
ir iespējams tikai debilitātes laikmetā, kad jebkura amorālā, antiracionālā,
antiobjektīvā, antipatiesā, antiintelektuālā doma saņem kaut kādu puscilvēku
aplausus un cilvēciskuma holokausts jau ir nonācis dehumanizācijas krematorijā.
Hermaņa izdalījums ir savā ziņā unikāls materiāls, jo ūnikuma statuss var būt
arī kolosālām bezjēdzībām, šausmīgam morāli tikumiskajam pagrimumam. Divkājainā
pretīgā būtne pati izrāda sociumam sava pretīguma fundamentālo pakāpi. Tas ir
savā ziņā unikāli! Ūnikuma cēlonis noteikti ir egotisms un idiotija, neko
nezinot un neko nesaprotot par brīvības un atbildības vienotību, savstarpējo
pakārtotību. Tukšpauris nezina, ka brīvība bez atbildības neeksistē un
atbildība ir pirmajā vietā jebkuras brīvības kontekstā. Tajā pašā laikā nav tik
liels muļķis, lai nezinātu par iespēju dzirdēt latviešu pajoliņu aplausus savam
kārtējam patoloģiskajam murgojumam. Brīvvalstī ir izskolota un izaudzināta ļoti
bieza cilvēcisko nevērtību kārta,- gandrīz divām paaudzēm brīvība nav nekāda
vērtība, un brīvība netiek saistīta ar atbildību.
Acīmredzot
tiekamies ar kultūrnācijas kārotu desertu. Medijos nekavējoties tiek pārpublicēts
amoralitātes šedevrs. Grūti atcerēties tik spilgtu morālā pagrimuma piemēru. Acīmredzot
liels bars noticēs, ka "politkorektums" ir slikts vārds un cilvēkam
nav vajadzīgs būt politkorektam - taktiskam, pieklājīgam sarunā par politisku,
sociālo tematiku. Teātris ir jāslēdz ciet, ja tajā atklājas deģenerācija. Taču
JRT neviens neslēgs! Arī Saeimu neviens neatlaidīs!
*Par viņa agrākajiem varoņdarbiem skatuviskās perversijas
izdalījumos skat.: https://infoagentura.wordpress.com/2017/02/16/ieskats-perversiju-uzplaiksnijuma-latvijas-publiskaja-telpa/
Комментариев нет:
Отправить комментарий