среда, 24 февраля 2021 г.

Jezuītisma apogejs jeb cilvēces nākotnes visjaunākais projekts

 

 

   Globālisma prozelītiem ir neapskaužams liktenis. Viņi vēlas glābt pasauli, taču viņiem neuzticas. Katra viņu cilvēces gaišai nākotnei veltīta aktivitāte tiek nesaudzīgi kritizēta. Kritiķu pārliecībā globālisma prozelītu mērķis esot nevis pasaules glābšana humānisma garā, bet gan neierobežoti jezuītiskas oligarhiskas diktatūras ieviešana cilvēces mērogā. Globālisma prozelītu interesēs faktiski esot nevis humanizācija (process, kurā kaut kas tiek padarīts cilvēkiem piemērotāks, pieejamāks, labāks), bet gan cilvēces pakļaušana totālai kontrolei. Lai to panāktu, tiek piedāvāti dažādi kvazisociāli projekti liekulīgā un divkosīgā retorikā. Tā tas ir noticis ar visjaunāko projektu. To var uzskatīt par jezuītisma apogeju – visaugstāko pakāpi, kādu 2021.gada sākumā ir sasnieguši globālisma prozelīti.

   Nākas paskaidrot, ka par globālisma prozelītiem ieteicams saukt cilvēku slāni Rietumu sociumā, kuru līdz šim dēvēja par naudas saimniekiem, Davosas eliti, globālo eliti, pasaules valdniekiem, bilderbergiešiem, “Komiteju 300”. Sastopami vēl citi apzīmējumi ļoti bagātu un politiski ietekmīgu indivīdu terminoloģiskajā identificēšanā. Tie ir indivīdi, kuri kaismīgi vēlas rūpēties par visas cilvēces likteni un kuru ambīciju centrā ir cilvēces pārvaldīšanas mānija. Viņu vidū ir aristokrāti, baņķieri, biznesmeņi, politiķi, kā arī atsevišķi intelektuāļi, kuri konceptuāli izklāsta un pamato cilvēces pārvaldīšanas projektus.

   XXI gadsimtā minētais slānis sāka izmantot globālisma koncepciju. Par globālismu tiek maskējoši dēvēta vienpolārās pasaules kārtības nodibināšana, kad planētu pārvalda ASV, “zelta miljards” un planētas pārvaldīšanas ideālākais nākotnes mērķis ir pasaules valdības izveidošana. Ar jēdzienu “globālisms” tiek apzīmēta politiskā un ideoloģiskā koncepcija analoģiski tādiem jēdzieniem kā “liberālisms”, “sociālisms”, “konservatīvisms” u.c. Globālisma koncepcijas atbalstītāji faktiski ir pievērsušies jaunam filosofiskajam, sociālajam, politiskajam, ideoloģiskajam virzienam, ieviešot un nostiprinot jaunu jēdzienu “globālisms”. Tādējādi pret globālisma koncepcijas atbalstītājiem var izturēties kā pret prozelītiem. Tā dēvē cilvēkus, kuri pievēršas kaut kam idejiski jaunam un kļūst idejiski jaunā patrioti. Naudas saimnieki, Davosas elite, globālā elite reāli ir pārveidojusies globālisma prozelītos.

   Globālisma prozelītiem “COVID-19” pandēmija nav negaidīts notikums. Globālisma prozelīti gatavojās pandēmijai jau ilgu laiku pirms 2020.gada 11.marta. Todien Pasaules veselības organizācijas priekšnieks žurnālistiem ieminējās par pandēmijas iespējamību. Pandēmija tika vairākkārt modelēta dažādos stratēģiski analītiskos pasākumos gan Amerikā, gan Eiropā.*

   Globālisma prozelīti vienmēr zināja vienu likumu: pasaules radikālai pārveidošanai ir vajadzīgs transformatīvs notikums. Tas ir notikums, kas ir spējīgs radikāli pārveidot līdzšinējo stāvokli. Transformatīvs notikums vienmēr kaut ko pārveido, maina tā īpašības, raksturlielumu, telpiskās attiecības, sociālās attiecības utt.

   Tāds notikums noteikti ir “COVID-19” pandēmija ar tā transformatīvo specifiku – ekonomisko, izglītības, veselības aizsardzības, tūrisma, garīgās kultūras sabrukumu, karantīnu, dīkstāvi, attālināto darbu, kad sabiedriskās apziņas racionalizācijas vietā garīgajos procesos prioritāte ir idiotismam, bezprātam, iracionalitātei, apātijai, digitālajam, liberālajam fašismam, cilvēciskuma holokaustam. “COVID-19” pandēmija funkcionē kā transformatīvs notikums pasaules pārveidošanā. To neviens nevar noliegt. “COVID-19” transformatīvā notikuma realizācijā viena no galvenajām lomām ir masu komunikācijas līdzekļiem, veicinot nāves bailes, paniku, histēriju, kā arī informatīvo nihilismu – dziļu neticību mediju publicētajai statistikai, sižetiem par vīrusa izcelsmi, naudas sadalīšanu pandēmijas seku likvidēšanai, aparteīda pieeju vakcinēšanā utt.

   Globālisma prozelīti jau pirms 2020.gada zināja, kādai vistuvākajā nākotnē ir jābūt pasaules kārtībai. Globālisma prozelītu ideologi visjaunākajās publikācijās (2018.-2020.g.) ļoti strikti nosoda ne tikai kapitālismu, finansu spekulācijas, ļaužu masu materiālistisko orientāciju un patērēšanas māniju. Ideologi nosodoši izsakās plašāk. Viņi raksta par pasaules apdraudētību, degradēšanos, autoritārisma un fundamentālisma progresēšanu. Pasaulē ir sociālā, politiskā, garīgās kultūras krīze, kā arī morāles, demokrātijas, ideoloģijas krīze. Tā visa cēlonis ir XX gs. 80.gados aizsāktās finansu spekulācijas. Pēc 2008.-2009.gada finansu krīzes baņķieri netika sodīti. Viņi nenonāca cietumā, bet kļuva vēl nekaunīgāki. 98% finansu operācijas joprojām ir spekulatīvas, bet beznodokļu zonās ir noslēpti apmēram 32 triljoni dolāru.

   Globālisma prozelītu aprindās ideju ģenerētājas reputācija ir lēdijai Lynn Forester de Rothschild. Viņas trešais vīrs ir Rotšildu dinastijas ietekmīgākais pārstāvis sers Evelyn Robert de Rothschild. Lēdija ir formulējusi to, ko vēlas panākt globālisma prozelīti. Viņi vēlas panākt ne vairāk un arī ne mazāk kā kapitālisma radikālu pārveidošanu. No XX gs. 80.gadiem dominējošais finansu kapitālisms esot sevi izsmēlis. Tāpēc ir nepieciešams veidot jaunu kapitālisma vēsturisko modifikāciju. Tai nosaukumu ir izdomājusi lēdija Lynn Forester de Rothschild. Kapitālisma jaunās modifikācijas nosaukums ir “inkluzīvais kapitālisms” (proti, ietverošais, iekļaujošais kapitālisms). Sastopama informācija, ka viņa pirmo reizi modīgo jēdzienu lietoja 2014.gada sākumā. Viņa togad maijā Londonā organizēja konferenci. Tajā piedalījās tādas prominentas personas kā princis Čarlzs, Bils Klintons, pasaules finansu guru Kristīne Lagarda. Konferencē globālajai elitei pietuvinātā Kristīne Lagarda no tribīnes patētiski uzsvēra, ka jēdzienu “inkluzīvais kapitālisms” ir nesen izdomājusi lēdija Lynn Forester de Rothschild. XXI gs. sākumā globālisma prozelīti sociuma radikālas pārkārtošanas mērķus sāka konceptuāli apvienot vienā modelī – inkluzīvā kapitālisma modelī. Tā iemiesošana dzīvē kļuva globālisma prozelītu misija.

   Lēdija jēdziena “inkluzīvais kapitālisms” autortiesības ir uzdāvinājusi Romas pāvestam Franciskam. Tas publiski notika 2020.gada decembrī Ņujorkā. Lēdija 2018.gadā bija izveidojusi starptautisku nekomerciālu organizāciju “Coalition for Inclusive Capitalism” (CIC). Ar šo organizāciju interesenti var smalkāk iepazīties tās saitā (https://www.epic-value.com/). 2020.gada 14.decembrī Ņujorkā CIC noslēdza līgumu ar Vatikānu, izveidojot “The Council for Inclusive Capitalism with The Vatican”(CICV; https://www.inclusivecapitalism.com/). Līguma noslēgšanas svinīgajā ceremonijā lēdija apliecināja savu lielo gandarījumu par iespēju atbalstīt Romas pāvesta Franciska iniciatīvu (!?) veidot inkluzīvo kapitālismu. Ieskatu par globālisma prozelītiem un viņiem pietuvinātajām personām  var iegūt tik tikko minēto organizāciju saitos. Tajos ir nosauktas attiecīgās organizācijas padomes locekļi un atbalstītāji (firmas, firmu vadītāji).

   Jēdzienu “inkluzīvais kapitālisms” lieto arī Davosas foruma tēvs un “The Great Reset” fanāts K.Švābs.  2020.gada 9.jūlijā “Amazon.com” ievietoja informāciju par vienu no visnozīmīgākajām grāmatām ne tikai XXI gadsimtā, bet daudz daudz ilgākā periodā. Tā ir grāmata, kura nozīmības ziņā var mēroties ar Apgaismības laikmeta franču sociālo filosofu publikācijām. Toreiz eiropeīdiem tika pravietiski formulēta dzīves jauna paradigma (sistēmiskā kārtība). XVII-XVIII gs. publikācijas kļuva konceptuālā bāze Jaunajiem laikiem. Publikāciju idejiskais kodols  joprojām nav zaudējis aktualitāti, kaut gan tiek kritiski pārskatīts sakarā ar Rietumu civilizācijas norietu. Apgaismības mantojumā saskata būtisku kaitējumu eiropiešu mentalitātei un eiropiešu kultūrām.  Piemēram, it kā vajadzīgā un noderīgā racionālisma ideoloģija stimulēja novēršanos no Dieva un inficēja ateisma sērgu.

   “Amazon.com” ievietoto grāmatu var droši saukt par Kovida Derību.** To var bez pārspīlēšanas atzīt par Bībeles trešo sastāvdaļu. Kovida Derība ar lepni paceltu galvu nostājas līdzās Bībeles abām klasiskajām sastāvdaļām – Vecai Derībai un Jaunai Derībai. Ja, piemēram, Jaunā Derība vēsta par dievišķīgo atklāsmi, Dievam atklājot sevi un cilvēkiem apliecinot dievišķo humānisma gribu – cilvēkmīlestību, rūpes par cilvēka labklājību, cieņu pret cilvēku, tad Kovida Derībā viss ir pretēji. Respektīvi, atbilstoši cilvēces gaidāmajai nākotnei. Tajā dievišķās atklāsmes un dievišķā humānisma vietā ir garīgā stagnācija un nepārprotama dehumanizācija. Tas, saprotams, netiek teikts atklāti, bet tāda būs nākotnes reālā situācija, kuras bībeliskā kodifikācija ir Kovida Derība.

   “Amazon.com” sniedza informāciju par Klausa Švāba (Klaus Schwab) un Tjerī Mallera (Thierry Malleret) grāmatu “COVID-19: lielā restartēšana” (“COVID-19: The Great Reset”).*** Francūzis Tjerī Mallera (1961) ir ekonomikas zinātņu doktors, vairāku zinātnisko grāmatu un četru romānu autors. Viņš dzīvo Francijā.

   Klauss Švābs (1938) ir pasaulē labi pazīstams. Viņš 50 gadus vada Pasaules ekonomisko forumu (World Economic Forum). Tas katru gadu notiek Davosā. Savus uzskatus par cilvēces attīstību viņš ir atspoguļojis daudzās publikācijās un lekcijās. Taču jaunākā grāmata par “lielo restartēšanu” uzskatāma par viņa intelektuālās dzīves kvintesenci – būtiskāko un svarīgāko ideju, atziņu, secinājumu kopumu. Švāba kungam ir 82 gadi.

   Kovida Derībā ir pateikta patiesība par “new normal”. Par to grāmatas autori ir pelnījuši dziļu pateicību. Tagad vairs nav jāprāto, ko vēlas intelektuāļu specifiskā grupa, kā arī “transnacionālie finansisti” (D.Tramps), “naudas saimnieki”, “FAGMA”(Facebook, Amazon, Google, Microsoft, Apple) kopā ar “Deep State” un vakcinēšanas maniakiem bilgeitsiem. Tagad vairs nav nepieciešams aptvert, kas ir pandēmija un kādas būs pandēmijas sekas. Kovida Derībā ir pateikta patiesība un konceptuāli izklāstīta cilvēces nākotne. Kovida Derībā tāpat kā Vecajā Derībā un Jaunajā Derībā tiek noslēgts līgums (derība) starp divām pusēm. Ja Bībeles abās klasiskajās sastāvdaļās līgums tiek noslēgts starp Dievu un tautu, tad Kovida Derībā līgums tiek noslēgts starp “COVID-19” saimniekiem un cilvēci – globālās diktatūras, globālā fašisma objektu un principā sava veida kovidvergiem bez cilvēka tiesībām un tādiem cilvēciskuma atribūtiem kā pašcieņa, brīvības apziņa.

   Vairs nav vajadzīga arī atbilde uz jautājumu “Kad tas viss beigsies?” vai “Kad beidzot atgriezīsimies normālā dzīvē?”. Kovida Derībā ir izlasāma atbilde: “Many of us are pondering when things will return to normal. The short response is: never”. Atcerēsimies, “never” latviešu valodā tiek tulkots “nekad”. Angļu valodā vēl varēja teikt “Never again!” – nekad vairs!

   Tātad atgriešanās cilvēciski cienīgā dzīvē nebūs nekad. Grāmatā tiek paskaidrots, ka pasaule vairs nebūs agrākā pasaule. Kapitālisms ieņems jaunu formu, un būs jauni privātīpašuma veidi. Transnacionālās korporācijas uzņemsies lielāku sociālo atbildību, lai iesaistītos vispārējā labuma vairošanā, nabadzības pārvarēšanā, nevienlīdzības izskaušanā, klimata izmainīšanā. Ja demokrātija un globalizācija paplašināsies, tad nacionālajām valstīm vietas nebūs.

   Grāmatas autori ir sajūsmā par “COVID-19” pandēmiju. 2020.gada populārākā infekcijas slimība burtiski spārno autorus. Viņi nekaunās par savu milzīgo sajūsmu, kas vispār morāli nepieklātos pandēmiskās nelaimes mēnešos. Švāba kungs kopā ar līdzautoru priecājas par pandēmiju. Pandēmija ir nākusi pašā laikā un kļūst radikāls pagrieziens cilvēces globālajā trajektorijā. Pandēmijai ir kumulatīvs spēks, nodrošinot kumulāciju – enerģijas koncentrēšanos vienā virzienā. Tas ir sen lolots virziens. Ja pirms pandēmijas bija tikai projekts uz papīra, tad pandēmija pēc 2020.gada 11.marta paver iespēju konkrēti rīkoties.

   2020.gada decembrī inkluzīvā kapitālisma karognesējs Ņujorkā kļuva Romas pāvests. Visjaunākajā laikā inkluzīvā kapitālisma karognesēja funkcijas cenšas pārņemt princis Čarlzs (1948) - His Royal Highness Prince Charles Philip Arthur George, Prince of Wales. Viņš ir feldmaršals, flotes admirālis, gaisa karaspēka maršals, un drīz var kļūt Lielbritānijas karalis. Princis Čarlzs ir patrons apmēram 350 organizācijām – fondiem, biedrībām, klubiem utt. No tēva viņš manto dziļu interesi par  savvaļas dabas aizsardzību, dabas aizsardzību un cīņu pret planetāro klimatisko katastrofu. Tas nekas, ka Rietumu politiskajā elitē modīgais diskurss par planetāro klimatisko katastrofu ir zinātniski pilnīgi nepamatots. Aizvadītajos gadu desmitos sastopama ir nevis globālā sasilšana, bet gan pretējais. 2020.gada janvārī Davosas forumā viņš apmīļoja 17 gadus veco Grētu Tunbergu. Savukārt 2020.gada jūnijā Davosas foruma on-line režīmā organizētajā sammitā princis Čarlzs slavēja “lielās pārlādēšanas” projektu, ne vārda neminot par pandēmijas drausmīgajām sekām – ekonomisko krīzi, cilvēktiesību ierobežojumiem utt. Viņa izpratnē politiķiem un biznesmeņiem pandēmijas laikā ir jāietekmē sabiedriskā apziņa, lai “iekarotu cilvēces iztēli un gribu”.

   Inkluzīvā kapitālisma celtniecības virsvadību (karognesēja lomu) princis Čarls pārņēma 2021.gada 11.janvārī. Minētajā dienā Parīzē notika “One Planet” sammits.**** Princis Čarls savā uzrunā izvirzīja jaunu iniciatīvu vārdā “Terra Carta” (Zemes hartija). Praktiski tika pieteikts jauns projekts inkluzīvā kapitālisma celtniecībai līdz 2030.gadam.***** Projekts ir detalizēti konkretizēts, norādot pasākumus un to finansējumu. Princis Čarlzs izsludināja naudas ziedošanu. Jau 2021.gada februāra sākumā projekta finansēšanā viņam izdevās iesaistīt tādas kolosālas finansu iestādes kā BlackRock, Bank of America un HSBC. Inkluzīvā kapitālisma celtniecība ir sasniegusi zināmu apogeju. Tas ir projekta menedžmenta apogejs – visaugstākā pakāpe. Princis Čarls acīmredzot netiks “izkonkurēts”. Īpaši tāpēc, ka viņš drīz kļūs karalis. Tātad anglosakšu dievs.

 

*Tekstus par pandēmiju skat.: https://paralogistika.blogspot.com/.

**Skat.: https://paralogistika.blogspot.com/2020/11/kovida-deriba.html

***Skat.: https://straight2point.info/wp-content/uploads/2020/08/COVID-19_-The-Great-Reset-Klaus-Schwab.pdf.

**** https://www.un.org/sustainabledevelopment/blog/2021/01/one-planet-summit-2/

***** https://www.sustainable-markets.org/terra-carta/

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий