Globālisma prozelītiem
ir neapskaužams liktenis. Viņi vēlas glābt pasauli, taču viņiem neuzticas. Katra
viņu cilvēces gaišai nākotnei veltīta aktivitāte tiek nesaudzīgi kritizēta. Kritiķu
pārliecībā globālisma prozelītu mērķis esot nevis pasaules glābšana humānisma
garā, bet gan neierobežoti jezuītiskas oligarhiskas diktatūras ieviešana
cilvēces mērogā. Globālisma prozelītu interesēs faktiski esot nevis
humanizācija (process, kurā kaut kas tiek padarīts cilvēkiem piemērotāks,
pieejamāks, labāks), bet gan cilvēces pakļaušana totālai kontrolei. Lai to
panāktu, tiek piedāvāti dažādi kvazisociāli projekti liekulīgā un divkosīgā
retorikā. Tā tas ir noticis ar visjaunāko projektu. To var uzskatīt par jezuītisma
apogeju – visaugstāko pakāpi, kādu 2021.gada sākumā ir sasnieguši globālisma
prozelīti.
Nākas paskaidrot,
ka par globālisma prozelītiem ieteicams saukt cilvēku slāni Rietumu
sociumā, kuru līdz šim dēvēja par naudas saimniekiem, Davosas eliti, globālo
eliti, pasaules valdniekiem, bilderbergiešiem, “Komiteju 300”. Sastopami vēl
citi apzīmējumi ļoti bagātu un politiski ietekmīgu indivīdu terminoloģiskajā
identificēšanā. Tie ir indivīdi, kuri kaismīgi vēlas rūpēties par visas
cilvēces likteni un kuru ambīciju centrā ir cilvēces pārvaldīšanas mānija. Viņu
vidū ir aristokrāti, baņķieri, biznesmeņi, politiķi, kā arī atsevišķi
intelektuāļi, kuri konceptuāli izklāsta un pamato cilvēces pārvaldīšanas
projektus.
XXI gadsimtā
minētais slānis sāka izmantot globālisma koncepciju. Par globālismu tiek
maskējoši dēvēta vienpolārās pasaules kārtības nodibināšana, kad planētu
pārvalda ASV, “zelta miljards” un planētas pārvaldīšanas ideālākais nākotnes
mērķis ir pasaules valdības izveidošana. Ar jēdzienu “globālisms” tiek apzīmēta
politiskā un ideoloģiskā koncepcija analoģiski tādiem jēdzieniem kā
“liberālisms”, “sociālisms”, “konservatīvisms” u.c. Globālisma koncepcijas
atbalstītāji faktiski ir pievērsušies jaunam filosofiskajam, sociālajam,
politiskajam, ideoloģiskajam virzienam, ieviešot un nostiprinot jaunu jēdzienu
“globālisms”. Tādējādi pret globālisma koncepcijas atbalstītājiem var
izturēties kā pret prozelītiem. Tā dēvē cilvēkus, kuri pievēršas kaut kam
idejiski jaunam un kļūst idejiski jaunā patrioti. Naudas saimnieki, Davosas
elite, globālā elite reāli ir pārveidojusies globālisma prozelītos.
Globālisma prozelītiem
“COVID-19” pandēmija nav negaidīts notikums. Globālisma prozelīti
gatavojās pandēmijai jau ilgu laiku pirms 2020.gada 11.marta. Todien Pasaules
veselības organizācijas priekšnieks žurnālistiem ieminējās par pandēmijas
iespējamību. Pandēmija tika vairākkārt modelēta dažādos stratēģiski analītiskos
pasākumos gan Amerikā, gan Eiropā.*
Globālisma
prozelīti vienmēr zināja vienu likumu: pasaules radikālai pārveidošanai ir
vajadzīgs transformatīvs notikums. Tas ir notikums, kas ir spējīgs radikāli
pārveidot līdzšinējo stāvokli. Transformatīvs notikums vienmēr kaut ko
pārveido, maina tā īpašības, raksturlielumu, telpiskās attiecības, sociālās
attiecības utt.
Tāds notikums
noteikti ir “COVID-19” pandēmija ar tā transformatīvo specifiku – ekonomisko,
izglītības, veselības aizsardzības, tūrisma, garīgās kultūras sabrukumu, karantīnu,
dīkstāvi, attālināto darbu, kad sabiedriskās apziņas racionalizācijas vietā
garīgajos procesos prioritāte ir idiotismam, bezprātam, iracionalitātei,
apātijai, digitālajam, liberālajam fašismam, cilvēciskuma holokaustam. “COVID-19”
pandēmija funkcionē kā transformatīvs notikums pasaules pārveidošanā. To
neviens nevar noliegt. “COVID-19” transformatīvā notikuma realizācijā
viena no galvenajām lomām ir masu komunikācijas līdzekļiem, veicinot nāves
bailes, paniku, histēriju, kā arī informatīvo nihilismu – dziļu neticību mediju
publicētajai statistikai, sižetiem par vīrusa izcelsmi, naudas sadalīšanu
pandēmijas seku likvidēšanai, aparteīda pieeju vakcinēšanā utt.
Globālisma prozelīti
jau pirms 2020.gada zināja, kādai vistuvākajā nākotnē ir jābūt pasaules kārtībai.
Globālisma prozelītu ideologi visjaunākajās publikācijās (2018.-2020.g.) ļoti
strikti nosoda ne tikai kapitālismu, finansu spekulācijas, ļaužu masu
materiālistisko orientāciju un patērēšanas māniju. Ideologi nosodoši izsakās
plašāk. Viņi raksta par pasaules apdraudētību, degradēšanos, autoritārisma un
fundamentālisma progresēšanu. Pasaulē ir sociālā, politiskā, garīgās kultūras
krīze, kā arī morāles, demokrātijas, ideoloģijas krīze. Tā visa cēlonis ir XX
gs. 80.gados aizsāktās finansu spekulācijas. Pēc 2008.-2009.gada finansu krīzes
baņķieri netika sodīti. Viņi nenonāca cietumā, bet kļuva vēl nekaunīgāki. 98%
finansu operācijas joprojām ir spekulatīvas, bet beznodokļu zonās ir noslēpti
apmēram 32 triljoni dolāru.
Globālisma
prozelītu aprindās ideju ģenerētājas reputācija ir lēdijai Lynn
Forester de Rothschild. Viņas trešais vīrs ir Rotšildu dinastijas
ietekmīgākais pārstāvis sers Evelyn Robert de Rothschild. Lēdija
ir formulējusi to, ko vēlas panākt globālisma prozelīti. Viņi vēlas panākt ne
vairāk un arī ne mazāk kā kapitālisma radikālu pārveidošanu. No XX gs.
80.gadiem dominējošais finansu kapitālisms esot sevi izsmēlis. Tāpēc ir
nepieciešams veidot jaunu kapitālisma vēsturisko modifikāciju. Tai nosaukumu ir
izdomājusi lēdija Lynn Forester de Rothschild. Kapitālisma
jaunās modifikācijas nosaukums ir “inkluzīvais kapitālisms” (proti,
ietverošais, iekļaujošais kapitālisms). Sastopama informācija, ka viņa pirmo
reizi modīgo jēdzienu lietoja 2014.gada sākumā. Viņa togad maijā Londonā
organizēja konferenci. Tajā piedalījās tādas prominentas personas kā princis
Čarlzs, Bils Klintons, pasaules finansu guru Kristīne Lagarda. Konferencē
globālajai elitei pietuvinātā Kristīne Lagarda no tribīnes patētiski uzsvēra,
ka jēdzienu “inkluzīvais kapitālisms” ir nesen izdomājusi lēdija Lynn
Forester de Rothschild. XXI gs. sākumā globālisma prozelīti sociuma
radikālas pārkārtošanas mērķus sāka konceptuāli apvienot vienā modelī –
inkluzīvā kapitālisma modelī. Tā iemiesošana dzīvē kļuva globālisma prozelītu
misija.
Lēdija jēdziena “inkluzīvais
kapitālisms” autortiesības ir uzdāvinājusi Romas pāvestam Franciskam. Tas
publiski notika 2020.gada decembrī Ņujorkā. Lēdija 2018.gadā bija izveidojusi
starptautisku nekomerciālu organizāciju “Coalition for Inclusive Capitalism”
(CIC). Ar šo organizāciju interesenti var smalkāk iepazīties tās saitā (https://www.epic-value.com/). 2020.gada
14.decembrī Ņujorkā CIC noslēdza līgumu ar Vatikānu,
izveidojot “The Council for Inclusive Capitalism with The Vatican”(CICV; https://www.inclusivecapitalism.com/). Līguma
noslēgšanas svinīgajā ceremonijā lēdija apliecināja savu lielo gandarījumu par
iespēju atbalstīt Romas pāvesta Franciska iniciatīvu (!?) veidot inkluzīvo
kapitālismu. Ieskatu par globālisma prozelītiem un viņiem pietuvinātajām
personām var iegūt tik tikko minēto organizāciju saitos. Tajos ir
nosauktas attiecīgās organizācijas padomes locekļi un atbalstītāji (firmas,
firmu vadītāji).
Jēdzienu
“inkluzīvais kapitālisms” lieto arī Davosas foruma tēvs un “The Great Reset”
fanāts K.Švābs. 2020.gada 9.jūlijā “Amazon.com” ievietoja
informāciju par vienu no visnozīmīgākajām grāmatām ne tikai XXI gadsimtā, bet
daudz daudz ilgākā periodā. Tā ir grāmata, kura nozīmības ziņā var mēroties ar
Apgaismības laikmeta franču sociālo filosofu publikācijām. Toreiz eiropeīdiem
tika pravietiski formulēta dzīves jauna paradigma (sistēmiskā kārtība).
XVII-XVIII gs. publikācijas kļuva konceptuālā bāze Jaunajiem laikiem.
Publikāciju idejiskais kodols joprojām nav zaudējis aktualitāti,
kaut gan tiek kritiski pārskatīts sakarā ar Rietumu civilizācijas norietu.
Apgaismības mantojumā saskata būtisku kaitējumu eiropiešu mentalitātei un
eiropiešu kultūrām. Piemēram, it kā vajadzīgā un noderīgā
racionālisma ideoloģija stimulēja novēršanos no Dieva un inficēja ateisma sērgu.
“Amazon.com” ievietoto
grāmatu var droši saukt par Kovida Derību.** To var bez pārspīlēšanas atzīt par
Bībeles trešo sastāvdaļu. Kovida Derība ar lepni paceltu galvu nostājas līdzās
Bībeles abām klasiskajām sastāvdaļām – Vecai Derībai un Jaunai Derībai. Ja,
piemēram, Jaunā Derība vēsta par dievišķīgo atklāsmi, Dievam atklājot sevi un
cilvēkiem apliecinot dievišķo humānisma gribu – cilvēkmīlestību, rūpes par
cilvēka labklājību, cieņu pret cilvēku, tad Kovida Derībā viss ir pretēji.
Respektīvi, atbilstoši cilvēces gaidāmajai nākotnei. Tajā dievišķās atklāsmes
un dievišķā humānisma vietā ir garīgā stagnācija un nepārprotama
dehumanizācija. Tas, saprotams, netiek teikts atklāti, bet tāda būs nākotnes
reālā situācija, kuras bībeliskā kodifikācija ir Kovida Derība.
“Amazon.com”
sniedza informāciju par Klausa Švāba (Klaus Schwab) un Tjerī Mallera
(Thierry Malleret) grāmatu “COVID-19: lielā restartēšana” (“COVID-19: The Great
Reset”).*** Francūzis Tjerī Mallera
(1961) ir ekonomikas zinātņu doktors, vairāku zinātnisko grāmatu un četru
romānu autors. Viņš dzīvo Francijā.
Klauss Švābs (1938) ir
pasaulē labi pazīstams. Viņš 50 gadus vada Pasaules ekonomisko forumu (World
Economic Forum). Tas katru gadu notiek Davosā. Savus uzskatus par cilvēces
attīstību viņš ir atspoguļojis daudzās publikācijās un lekcijās. Taču jaunākā
grāmata par “lielo restartēšanu” uzskatāma par viņa intelektuālās dzīves
kvintesenci – būtiskāko un svarīgāko ideju, atziņu, secinājumu kopumu. Švāba
kungam ir 82 gadi.
Kovida Derībā ir
pateikta patiesība par “new normal”. Par to grāmatas autori ir pelnījuši
dziļu pateicību. Tagad vairs nav jāprāto, ko vēlas intelektuāļu specifiskā
grupa, kā arī “transnacionālie finansisti” (D.Tramps), “naudas saimnieki”, “FAGMA”(Facebook, Amazon, Google, Microsoft, Apple) kopā ar “Deep State” un vakcinēšanas
maniakiem bilgeitsiem. Tagad vairs nav nepieciešams aptvert, kas ir pandēmija un kādas
būs pandēmijas sekas. Kovida Derībā ir pateikta patiesība un konceptuāli
izklāstīta cilvēces nākotne. Kovida Derībā tāpat kā Vecajā Derībā un Jaunajā
Derībā tiek noslēgts līgums (derība) starp divām pusēm. Ja Bībeles abās
klasiskajās sastāvdaļās līgums tiek noslēgts starp Dievu un tautu, tad Kovida
Derībā līgums tiek noslēgts starp “COVID-19” saimniekiem un cilvēci –
globālās diktatūras, globālā fašisma objektu un principā sava veida
kovidvergiem bez cilvēka tiesībām un tādiem cilvēciskuma atribūtiem kā
pašcieņa, brīvības apziņa.
Vairs nav vajadzīga
arī atbilde uz jautājumu “Kad tas viss beigsies?” vai “Kad beidzot
atgriezīsimies normālā dzīvē?”. Kovida Derībā ir izlasāma atbilde: “Many of us are pondering when things will return to
normal. The short response is: never”. Atcerēsimies, “never” latviešu valodā tiek tulkots “nekad”.
Angļu valodā vēl varēja teikt “Never again!” – nekad vairs!
Tātad atgriešanās
cilvēciski cienīgā dzīvē nebūs nekad. Grāmatā tiek paskaidrots, ka pasaule
vairs nebūs agrākā pasaule. Kapitālisms ieņems jaunu formu, un būs jauni
privātīpašuma veidi. Transnacionālās korporācijas uzņemsies lielāku sociālo
atbildību, lai iesaistītos vispārējā labuma vairošanā, nabadzības pārvarēšanā,
nevienlīdzības izskaušanā, klimata izmainīšanā. Ja demokrātija un globalizācija
paplašināsies, tad nacionālajām valstīm vietas nebūs.
Grāmatas autori ir
sajūsmā par “COVID-19” pandēmiju. 2020.gada populārākā infekcijas
slimība burtiski spārno autorus. Viņi nekaunās par savu milzīgo sajūsmu, kas
vispār morāli nepieklātos pandēmiskās nelaimes mēnešos. Švāba kungs kopā ar
līdzautoru priecājas par pandēmiju. Pandēmija ir nākusi pašā laikā un kļūst
radikāls pagrieziens cilvēces globālajā trajektorijā. Pandēmijai ir kumulatīvs
spēks, nodrošinot kumulāciju – enerģijas koncentrēšanos vienā virzienā. Tas ir
sen lolots virziens. Ja pirms pandēmijas bija tikai projekts uz papīra, tad
pandēmija pēc 2020.gada 11.marta paver iespēju konkrēti rīkoties.
2020.gada decembrī inkluzīvā
kapitālisma karognesējs Ņujorkā kļuva Romas pāvests. Visjaunākajā laikā inkluzīvā
kapitālisma karognesēja funkcijas cenšas pārņemt princis Čarlzs (1948) - His Royal Highness Prince Charles Philip
Arthur George, Prince of Wales.
Viņš ir feldmaršals, flotes admirālis, gaisa karaspēka maršals, un drīz var kļūt
Lielbritānijas karalis. Princis Čarlzs ir patrons apmēram 350 organizācijām –
fondiem, biedrībām, klubiem utt. No tēva viņš manto dziļu interesi par savvaļas dabas aizsardzību, dabas aizsardzību
un cīņu pret planetāro klimatisko katastrofu. Tas nekas, ka Rietumu politiskajā
elitē modīgais diskurss par planetāro klimatisko katastrofu ir zinātniski pilnīgi
nepamatots. Aizvadītajos gadu desmitos sastopama ir nevis globālā sasilšana,
bet gan pretējais. 2020.gada janvārī Davosas forumā viņš apmīļoja 17 gadus veco
Grētu Tunbergu. Savukārt 2020.gada jūnijā Davosas foruma on-line režīmā organizētajā
sammitā princis Čarlzs slavēja “lielās pārlādēšanas” projektu, ne vārda neminot
par pandēmijas drausmīgajām sekām – ekonomisko krīzi, cilvēktiesību
ierobežojumiem utt. Viņa izpratnē politiķiem un biznesmeņiem pandēmijas laikā
ir jāietekmē sabiedriskā apziņa, lai “iekarotu cilvēces iztēli un gribu”.
Inkluzīvā kapitālisma celtniecības
virsvadību (karognesēja lomu) princis Čarls pārņēma 2021.gada 11.janvārī.
Minētajā dienā Parīzē notika “One Planet” sammits.**** Princis Čarls
savā uzrunā izvirzīja jaunu iniciatīvu vārdā “Terra Carta” (Zemes
hartija). Praktiski tika pieteikts jauns projekts inkluzīvā kapitālisma
celtniecībai līdz 2030.gadam.***** Projekts ir detalizēti konkretizēts, norādot
pasākumus un to finansējumu. Princis Čarlzs izsludināja naudas ziedošanu. Jau
2021.gada februāra sākumā projekta finansēšanā viņam izdevās iesaistīt tādas
kolosālas finansu iestādes kā BlackRock, Bank
of America un HSBC. Inkluzīvā
kapitālisma celtniecība ir sasniegusi zināmu apogeju. Tas ir projekta
menedžmenta apogejs – visaugstākā pakāpe. Princis Čarls acīmredzot
netiks “izkonkurēts”. Īpaši tāpēc, ka viņš drīz kļūs karalis. Tātad anglosakšu
dievs.
*Tekstus par pandēmiju skat.: https://paralogistika.blogspot.com/.
**Skat.: https://paralogistika.blogspot.com/2020/11/kovida-deriba.html
***Skat.: https://straight2point.info/wp-content/uploads/2020/08/COVID-19_-The-Great-Reset-Klaus-Schwab.pdf.
**** https://www.un.org/sustainabledevelopment/blog/2021/01/one-planet-summit-2/
***** https://www.sustainable-markets.org/terra-carta/
Комментариев нет:
Отправить комментарий