·
Pederastu
ziedu laiku pienākšana Rietumu civilizācijā un tajā skaitā Latvijā stimulē
izmantot visdažādākos vēsturiskos materiālus nelabās parādības izskaidrojumā.
Lieti noder Mateja Evaņģēlija 7.nodaļa (īpaši – Mt 7:17-20). Zinātne izsakās
par homoseksuālisma iedzimtību, noskaidroti “homoseksuālisma gēni”. Mateja
evaņģēlijā lasām “Tā katrs labs koks nes labus augļus, bet nelabs koks nevar
nest labus augļus. Labs koks nevar nest nelabus augļus, un nelāga koks nevar
nest labus augļus. Katrs koks, kas nenes labus augļus, top nocirts un iemests
ugunī. Tāpēc no viņu augļiem jums tos būs pazīt”.
·
Civilizācijā
valstiskums nekad neiztika bez ierēdņiem. Nav ticams, ka postcivilizācijā nebūs
ierēdņu. Tātad nebūs ierēdņu klasiskie atribūti: intrigas, stulbums,
kretīniskas kļūdas, zagšana, korupcija, sīkumaina piekasīšanās, nemitīgas
formalitātes, demagoģiski argumenti, muļķīgi un neloģiski aizliegumi. Postcivilizācijā
saglabāsies ierēdņu godkārība, ambīcijas un viņu galvenās vērtības: slava,
vara, reputācija, augsta vieta reitingos. Starp ierēdņiem noteikti būs arī tādi
pašpārliecināti tipi, kuri vēlēsies būt “influenceri”. Postcivilizācijas
ierēdņu ideoloģija būs tikpat pragmātiska kā civilizācijas ierēdņu ideoloģija,
kuras centrā ir materiālā labklājība. Tāpat kā vienmēr ierēdņu korpuss būs
finansu oligarhijas izpildkomiteja. Tāpat kā vienmēr ierēdņu atpūta pēc smaga
darba būs bakhanālijas (uzdzīves, orģiju) formā.
·
Civilizācijas
sabrukumu būtiski ietekmēja tādi iekšējie destruktīvie faktori kā negatīva
kadru atlase, savas teritorijas aizsardzības instinkta trūkums, visādu
materiālo labumu alkātīgas sagrābšanas reflekss, uzskats, ka progress ir
svarīgāks par tradīciju, neizpratne, ka progresam ir jābalstās uz tradīciju,
nespēja ignorēt patērēšanas standartu mānīgo pievilcību.
·
Civilizācijas
sabrukumu veicināja morālās suverenitātes, intelektuālās suverenitātes, zinātnes
suverenitātes un izglītības suverenitātes neatzīšana, priekšroku dodot “politkorektumam”
un visāda veida “plurālismam”. Ļoti pamatīgi veicināja varas un īpašuma
attiecību kroplības. Visjaunākajos laikos sāka valdīt aplams princips: nevis
vara formē īpašumu, bet īpašums formē varu. Tas XXI gs. sākumā noveda pie tā,
ka īpašums pat nekaunējās formēt pederastu varu.
Комментариев нет:
Отправить комментарий